Friday, February 10, 2012

Declaratii de dragoste de Ziua Indragostitilor

Declaratii de dragoste pentru indragostiti de Ziua Indragostitilor. Cele mai frumoase declaratii de dragoste de Ziua Indragostitilor de trimis iubitei.

Alaturi de tine simt ca pot sa lupt, sa rad, sa daruiesc... sa traiesc. Te iubesc mult!

Tu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci sa iubesc!

Nici o floare nu infloreste pana nu este udata nici o fata nu iubeste pana nu e sarutata. Te sarut.

Iti multumesc ca ai introdus cuvantul DRAGOSTE in dictionarul vietii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Pentru o lume intreaga esti o singura persoana. Dar pentru mine esti o lume intreaga.

Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine. Dar un singur lucru insa stiu: mi-e tare dor de tine.

Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.

Ce sa iti cer de Ziua Indragostitilor? Inima ta? Nu, pentru ca fara tine s-ar vesteji. Pe tine? Da, pentru ca te-as iubi mereu.

No comments:

Post a Comment