Friday, February 10, 2012

Mesaje romantice de Ziua Indragostitilor

Colectie de mesaje romantice. Ziua Indragostitilor iti ofera ocazia sa iti exprimi din nou sentimentele, sa iti reinnoiesti dragostea si declaratiile.

Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.

Ca o dovada a dragostei noastre, Ziua Indragostitilor va fi cea mai frumoasa zi de cand suntem impreuna, va fi o floare pentru iubirea noastra pura.

Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine! Te iubesc nespus de mult!

De Ziua Indragostitilor vreau sa iti spun ca iubesc motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi: zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe ca mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.

Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.

Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta. Te pup.

Ce sa iti cer de Ziua Indragostitilor? Inima ta? Nu, pentru ca fara tine s-ar vesteji. Pe tine? Da, pentru ca te-as iubi mereu.

1 comment:

  1. Foarte frumoase aceste mesaje. Mi-au placut cel mai mult din toate cele pe care le-am citit. Felicitari.

    ReplyDelete