Thursday, February 9, 2012

Mesaje sms si texte pentru Ziua Indragostitilor

Mesaje sms de Ziua Indragostitilor. Texte pentru mesaje de dragoste cu ocazia Zilei Indragostitilor.

Tu esti visul meu, unicul meu vis. As vrea sa te atrag in valtoarea pasiunii, sa te strang asa de tare incat TU si EU sa devenim un singur suflet.

Cand un strop de ploaie va atinge gura ta, sa stii ca ii o sarutare trimisa din partea mea.

Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine. Dar un singur lucru insa stiu: mi-e tare dor de tine.

Iarta-mi ochii pentru ca te admira. Mi-ai furat inima cand te-am vazut. Fa-ma ciudat sau nebun dar de cate ori inima imi bate numele tau eu il rostesc!

Tu esti trecutul, prezentul si viitorul verbului A iubi. Multumesc, dragostea mea!

Tu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci sa iubesc!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

No comments:

Post a Comment