Friday, February 10, 2012

Mesaje si urari de Ziua Indragostitilor

Mesaje de Ziua Indragostitilor si urari pentru Sfantul Valentin. Cele mai tari mesaje de Ziua Indragostitilor si cele mai frumoase urari de Sfantul Valentin.

Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine. Dar un singur lucru insa stiu: mi-e tare dor de tine.

Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.

Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.

Tu esti trecutul, prezentul si viitorul verbului A iubi. Multumesc, dragostea mea!

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!

Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune “uite asta”.

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca tu esti viata mea!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Alaturi de tine simt ca pot sa lupt, sa rad, sa daruiesc… sa traiesc. Te iubesc mult!

No comments:

Post a Comment